شنبه ۳۰ فروردین ۰۴

مفاهیم و تعاریف مدیریت تغییر سازمانی (فصل دوم)

مفاهیم و تعاریف مدیریت تغییر سازمانی (فصل دوم)

مفاهیم و تعاریف مدیریت تغییر سازمانی (فصل دوم) 2012‏به دلیل افزایش اغتشاش و ‏ب‏ی‌ثباتی مهم گنجایش سازمان نسبت به تغییر امری ضروری جهت بقای ‏آن‌ها‏ تلقی ‏م‏ی‌شود‏(Peccei et al

-------

مفاهیم و تعاریف مدیریت تغییر سازمانی (فصل دوم)
مفاهیم و تعاریف مدیریت تغییر سازمانی (فصل دوم)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 93
حجم فایل: 0
قیمت: 70400 تومان

بخشی از متن:
لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 93 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

‏2-3-1. مقدمه ‏ 46
‏2-3-2. مفهوم‏ ‏تغییر،‏ ‏تحول‏ ‏و‏ ‏تغییر‏ ‏بنیادی‏ 47
‏2-3-3. ابعاد‏ ‏تغییر‏ ‏سازمانی‏ 48
‏2-3-4. انواع‏ ‏تغییر‏ 48
‏2-3-5. سطوح‏ ‏تغییر‏ 50
‏2-3-6. مدل‌های‏ ‏تغییر‏ ‏سازمانی‏ 51
‏2-3-6-1. الگوی‏ ‏سه‏ ‏مرحله‌ای‏ ‏تغییر‏ ‏کرت‏ ‏لوین‏ 52
‏2-3-6-2. الگوی‏ ‏برنامه‌ریزی‏ 54
‏2-3-6-3. الگوی‏ ‏تغییر‏ ‏جامع‏ ‏رالف‏ ‏کیلمن‏ 55
‏2-3-6-4. الگوی‏ ‏کانون‌های‏ ‏بهبود‏ ‏کیفیت‏ 56
‏2-3-6-5. الگوی‏ ‏مدیریت‏ ‏تغییرات‏ ‏استراتژیک‏ ‏استیس‏ ‏و‏ ‏دانفی‏ 57
‏2-3-6-6. مدل‏ ‏تجزیه‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏جریانی‏ ‏جری‏ ‏پوراس‏ 58
‏2-3-6-7. مدل‏ ‏شش‏ ‏خانه‌ای‏ ‏ویس‏ ‏بورد‏ 59
‏2-3-6-8. مدل‏ ‏تطبیق‏ ‏برای‏ ‏تحلیل‏ ‏سازمانی‏ 61
‏2-3-6-9. چارچوب‏ ‏فرهنگی،‏ ‏سیاسی‏ ‏و‏ ‏فنی‏ ‏تیجی‏ 62
‏2-3-6-10. مدل‏ ‏بورک‏ ‏و‏ ‏لیتوین‏ 63
‏2-3-6-11. الگوی‏ ‏ادکارپروسی‏ 64
‏2-3-6-12. الگوی‏ ‏فرآیند‏ ‏اتصالی‏ 66
‏2-3-6-13. الگوهای‏ ‏تئوریک‏ ‏و‏ ‏پیاده‌سازی‏ ‏نظریه‌های‏ ‏سهم‏ ‏تغییر‏ ‏رفتاری‏ 66
‏2-3-7. دلایل‏ ‏تغییر‏ 67
‏2-3-8. عامل‌های‏ ‏مؤثر‏ ‏بر‏ ‏تغییر‏ ‏سازمانی‏ 67
‏2-3-9. مقاومت‏ ‏در‏ ‏برابر‏ ‏تغییر‏ 70
‏2-3-10. عوامل‏ ‏مقاومت‏ ‏در‏ ‏برابر‏ ‏تغییر‏ 72
‏2-3-11. مدیریت‏ ‏تغییر‏ 73
‏2-3-12. استراتژی‌های‏ ‏اساسی‏ ‏برای‏ ‏مدیریت‏ ‏تغییر‏ 74
‏2-3-13. مهارت‌های‏ ‏مدیریت‏ ‏تغییر‏ 75
‏2-3-14. شیوه‌های‏ ‏اعمال‏ ‏تغییر‏ ‏و‏ ‏سبک‏ ‏مدیریت‏ ‏تغییر‏ 77
‏2-3-15. پیش‏ ‏ران‌های‏ ‏مدیریت‏ ‏تغییر‏ 79
‏2-3-15-1. واکنش‏ ‏و‏ ‏نگرش‏ ‏به‏ ‏تغییر‏ 79
‏2-3-15-2. آمادگی‏ ‏برای‏ ‏تغییر‏ 83
‏2-3-16. عوامل‏ ‏موثر‏ ‏در‏ ‏ایجاد‏ ‏آمادگی‏ ‏برای‏ ‏تغییر‏ 84
‏2-3-17. کاربست‏ ‏آمادگی‏ ‏به‏ ‏تغییر‏ ‏در‏ ‏آموزش‏ ‏عالی‏ 90
‏2-4. بخش‏ ‏سوم: مروری‏ ‏بر‏ ‏تحقیقات‏ ‏انجام‌شده‏ 92
‏2-4-1. تحقیقات انجام شده در داخل کشور ‏ 92
‏2-4-2. تحقیقات انجام شده در خارج کشور ‏ 98
‏2-2-آمادگی برای تغییر
‏2-2-1-مقدمه
‏تغ‏ییر در سازمان‌ها به واسطه ‏استدلال‌ها‏یی مثل ‏تغ‏ییر ‏فناوری‏، ‏گرا‏یشات ‏ارتباط‏ی ‏جد‏ید، ‏قوان‏ین نوپا و ‏جنبه‌ها‏ی ‏اجتماع‏ی و ‏مح‏یطی ‏جد‏ید‏،‏ ‏امر‏ی اجتناب‌ناپذیر است‏(Shah برای مشاهده توضیحات فایل  مفاهیم و تعاریف مدیریت تغییر سازمانی (فصل دوم)  اینجا کلیک کنید برای فایل باکیفیت مفاهیم و تعاریف مدیریت تغییر سازمانی (فصل دوم) روی دکمه زیر کلیک نمائید ✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول ✔️ مفاهیم و تعاریف مدیریت تغییر سازمانی (فصل دوم)

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.